Promocje
Elegancka, klasyczna sukienka
Elegancka, klasyczna sukienka
179,00 zł 94,00 zł
Bluzka z delikatnym wzorkiem
Bluzka z delikatnym wzorkiem
100,00 zł 55,00 zł
Koralowe spodenki
Koralowe spodenki
110,00 zł 69,00 zł
Bluzeczka na ramiaczka zawiazywana
Bluzeczka na ramiaczka zawiazywana
75,00 zł 45,00 zł
Biały kombinezon z szerokimi nogawkami
Biały kombinezon z szerokimi nogawkami
125,00 zł 65,00 zł
Biała sukienka Rossa
Biała sukienka Rossa
119,00 zł 65,00 zł
Granatowa sukienka z haftem
Granatowa sukienka z haftem
139,00 zł 59,00 zł
Sukieneczka lila
Sukieneczka lila
129,00 zł 55,00 zł
szt.
Super letnia sukienka w paski z kokardka
Super letnia sukienka w paski z kokardka
109,00 zł 59,00 zł
Spódniczka lila
Spódniczka lila
105,00 zł 45,00 zł
Sweterek z szerokimi rękawami
Sweterek z szerokimi rękawami
130,00 zł 59,00 zł
szt.
Koszula z wiązaniem Naoko
Koszula z wiązaniem Naoko
130,00 zł 59,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

 

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: well-dressed@wp.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Rynek 16, 88-200 Radziejów , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Możesz skorzystać z naszego formularzu zwrotu

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: well-dressed@wp.pl lub drogą pocztową na adres ul. Rynek 16, 88-200 Radziejów .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Rynek 16, 88-200 Radziejów

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl